--> Black Moustache

poniedziałek, 31 marca 2014

O co chodzi w tych grach ?!

                                                                          Cieeeeść :D
Dziś temacik inny..
O co chodzi w tych trzech grach ?!
Na początek PET WALK
O co tu chodzi..
Chodzi o to że gdy mamy drzewo musimy przesuwać palcem (obojętnie gdzie) w prawo
gdy będzie mrowisko przesuwać palcem w dól
a gdy chmurka  do góry ! :)
Jak się pomylimy po prostu weźmie nam trochę czasu :)
Mój rekord : (nie jestem w tym dobra xD ) 61 score

Druga gra HILL DRIVE
O co tu chodzi..
Chodzi o to że gdy chcemy przyspieszyć aby jechać klikamy na prawą stronę ekranu
a gdy chcemy zwolnić (Gdy za szybko jedziemy możemy się wywalić) klikamy lewej strony
Nie wiem tak  dokładnie ponieważ ta gra mi się strasznie tnie ! :|
Mój rekord: (Tnie  mi się ) 94 score
                                         
Trzecia gra WATER HOP
O co tu chodzi...
Trzeba skakać naszym Pou po pontonach NIE MOŻE WPAŚĆ DO WODY bo wtedy nam się
skończy gra!!
Chodzi o to, że, gdy  klikniemy na lewą stronę ekranu (  Po lewej ale przed Pou) Pou przeskoczy tylko
jeden ponton a , gdy klikniemy po prawej stronie nasz Pou przeskoczy 2 pontony !
Rada: Gdy mamy wodę zamiast pontonów należy kliknąć na prawą stronę ekranu. :)
                                                
Mój rekord: (Nie jestem w tym dobra xD ) 24 score

1 komentarz:

  1. Why gamblers are turning to sports betting - Dr.MCD
    You 충청북도 출장마사지 can 인천광역 출장마사지 even choose 상주 출장마사지 from one or more teams to go into a game, 충주 출장마사지 or just bet the 포항 출장마사지 and if you're looking for some fun-filled entertainment,

    OdpowiedzUsuń