--> Black Moustache

środa, 2 kwietnia 2014

Sky Hop & Sky Jump

                                                                     Czeeść ! :)

Nie pisałam wcześniej ponieważ byliśmy na wycieczce w Krakowie ! :)
Było super ale nie o tym mowa.
Dziś wam pokaże bardzo fajną gre !
Nazywa się  Sky Hop .
Jest bardzo podobna do  Sky Jump !
Sky Hop
                                                  
O co tu chodzi  ?!
Trzeba tak przechylać nasz telefon w prawo i lewo aby nasz Pou ( w telefonie ) skakał po kawałkach ziemi.
Później będą chmury które gdy na nie wejdziemy za chwile znikną !
Gdy wypadniemy koniec gry !
Mój rekord 96 score

Sky Jump 
O co tu chodzi ?!
Zasady są podobne do Sky Hop tylko że tu trzeba klikać tam gdzie chcemy skoczyć !
I ta gra jest na czas !
Mój rekord ( a raczej mojej przyjaciółki Nikoli bo ja nie ogarniam  tej gry ) to 113 score !                                   
                                                 I to na tyle Paa ! :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz