--> Black Moustache

piątek, 27 czerwca 2014

Nowe Gry ! :*

                                                          Hejaszki XD
Daawno nie pisałam, przepraszam! Nie mogłam ponieważ nie miałam Pou bo telefon mi się zgubił :| Dalej go nie znalazłam po tej wycieczce zaraz zgubiłam..
Ale teraz mam telefon brata (mogę brać na chwilę) :D
I...
Są nowe gryy!
Pierwsza:                                               Hoops :)

Jest to zwykła koszykówka na czas.
Trzeba naciągnąć piłkę w stronę kosza i puścić i nam wpadnie lub nie :)
Mój rekord 87
Druga:                                         Star Popper ;)

Jest taka sama jak Pou Popper tylko z jednym wyjątkiem Wszystkie pou w które mamy szczelać się obracają w kółko jak w nie szczelimy !

Jest łatwiejsza ponieważ trudno ją zakończyć gdy ciągle nam się to obraca :)
Mój rekord 855

I ostatnia Trzecia:                            Tumble

W tej grze chodzi o to aby obracać telefon tak aby nasz poł potoczył się na doł i spadł.Jeżeli nam się to nie uda i będziemy na górze przegramy :)
Lewo w Prawo.. Gdy mamy kamień musimy się potoczyć tam gdzie kończy się ekran wtedy "przeteleportuje" się nasz pou na drugą stronę :)
                                                                     Mój rekord 37
Nie lubię za bardzo tych gier. :\  Najlepsza z nich jest Hoops :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz